Darmowa dostawa od 299 zł

PAYPO - KUP, PRZYMIERZ I ZAPŁAĆ W CIĄGU 30 DNI

Zwroty i reklamacje

 

ZWROTY

Zamówiłaś nasze ubrania i okazało się, że rozmiar lub fason Ci nie odpowiada? Masz 14 dni na zwrot zakupionych produktów. Zwrot środków nastąpi do 14 dni od otrzymania towaru.

INFORMUJEMY, ŻE ZAMÓWIENIA OPŁACONE PRZEZ PRZELEWY 24 ZWRACAMY PRZEZ PRZELEWY 24.


Zwroty należy odesłać na adres:

FASHION STORY ZWROTY

ul. Dworcowa 37g; 87-162 Grębocin

tel.: 500 773 127

wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu z nr zamówienia, które otrzymałaś drogą mailową.


REKLAMACJA

Produkt, który kupiłaś w naszym sklepie ma wadę? Masz możliwość reklamacji – niezwłocznie skontaktuj się z nami, jednak nie później niż po 24 godzinach a my zlecimy odbiór paczki.

Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:

FASHION STORY ZWROTY

ul. Dworcowa 37g; 87-162 Grębocin

tel.: 500 773 127

wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś drogą mailową.


Bez względu na to czy wysyłasz zwrot czy reklamację, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:

1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt.

2. Reklamowany produkt powinien być czysty.

3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego na naszej stronie internetowej.

5. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności.

6. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu.