1. Przedsiębiorca, kontakt
1.1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem www.fashionstory.com.pl z siedzibą w Grębocinie 87-162 ul. Dworcowa 37 G posiadającym nr NIP 879-221-49-61.
1.2. Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:
– telefonicznie pod numerem dla telefonów stacjonarnych i komórkowych: 500773127 (koszt wg. taryfy operatora),
– poprzez pocztę elektroniczną na adres: sklep@fashionstory.com.pl
– przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.
2. Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego Fashion Story
2.1. Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat.
2.2. Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonujące tam zakupów podają swoje dane osobowe, które Fashion Story przetwarza na zasadach wskazanych w https://fashionstory.com.pl/polityka-prywatnosci/.
3.Zamawianie towarów
3.1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.fashionstory.com.pl
3.2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się między innymi informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany, dostępności.
3.3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, liczbę sztuk, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje.
4. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja
4.1. Po wybraniu przez Klienta towaru w danym rozmiarze, należy kliknąć ikonę „Do koszyka”.
4.2. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny w prawym górnym rogu strony. Po wybraniu opcji „Przejdź do kasy”, jeżeli Klient nie jest jeszcze zalogowany, następuje przeniesienie do panelu logowania / zakładania konta.
4.3. W panelu logowania / zakładania konta należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.
4.4. Po założeniu konta / zalogowaniu Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta, takich jak: historia zamówień; możliwość sprawdzenia na jakim etapie jest ostatnie złożone zamówienie; zapamiętanie adresów wysyłek; możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.
4.5. Po wybraniu sposobu dostawy i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.
4.6. Klient ma możliwość wybrania jednego z aktualnie dostępnych sposobów płatności w części – Wybierz płatność – płatności online. W uzasadnionych przypadkach Fashion Story może ograniczyć dostęp Klienta do niektórych metod płatności, jednak nie wpłynie na możliwość zawarcia umowy i dokonania zakupów w sklepie internetowym.
4.7. Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
4.8. Jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia.
4.9. W przypadku nieotrzymania zapłaty online przez zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane.
4.10. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca uznaje się za anulowane i nie zostanie ono zrealizowane.
4.11. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia, na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.
4.12. Fashion Story może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta numer telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub we wszelkich innych kwestiach związanych z zamówieniem.
5. Ceny
5.1. Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
5.2. Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.
5.3. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak Fashion Story. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Fashion Story zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
5.4. Fashion Story zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
6. Dostępność zamówionych towarów
6.1. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.
6.2. W karcie produktu udostępniana jest pełna informacja o zakresie dostępnych rozmiarów.
7. Niemożność zrealizowania zamówienia
7.1. W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie o tym poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Fashion Story może odmówić zawarcia umowy sprzedaży w celu ochrony swoich dóbr.
7.2. W przypadku niezależnego od Fashion Story braku możliwości doręczenia złożonego zamówienia do wskazanego przez Klienta punktu odbioru (spowodowanej np. przekroczeniem gabarytu paczki) Fashion Story zastrzega możliwość wykorzystania w celu doręczenia przesyłki danych podanych do rachunku lub innego adresu alternatywnego, jeżeli został podany przy składaniu zamówieni
8. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia
8.1.Dostawy towaru realizowane są na terenie Polski oraz do niżej wymienionych krajów za pomocą firmy kurierskiej Furgonetka:
- Polska -czas dostawy 1-2 dni
- Austria – czas dostawy 4-7 dni
- Belgia – czas dostawy 4-7 dni
- Bułgaria – czas dostawy 5-8 dni
- Chorwacja – czas dostawy 6-9 dni
- Czechy – czas dostawy 3-6 dni
- Dania – czas dostawy 4-7 dni
- Estonia – czas dostawy 4-7 dni
- Finlandia – czas dostawy 5-8 dni
- Francja – czas dostawy 4-7 dni
- Grecja – czas dostawy 6-9 dni
- Hiszpania – czas dostawy 5-8 dni
- Litwa – czas dostawy 3-6 dni
- Luksemburg – czas dostawy 4-7 dni
- Łotwa – czas dostawy 3-6 dni
- Niemcy – czas dostawy 3-6 dni
- Portugalia – czas dostawy 5-8 dni
- Słowacja – czas dostawy 3-6 dni
- Słowenia – czas dostawy 5-8 dni
- Szwecja – czas dostawy 4-7 dni
- Węgry – czas dostawy 4-7 dni
- Włochy- czas dostawy 5-8 dni
Kurier podejmie dwukrotną próbę dostarczenia paczki pod wskazany adres. W przypadku braku odbioru przesyłka wróci na nasz magazyn. Ponowne nadanie paczki nie jest możliwe, środki zostaną zwrócone.
8.2. W przypadku wyboru jednego ze sposobów płatności online, zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu należności za zamówiony towar.
8.3. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres lub do punktu dostawy, to czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych od dnia skutecznego złożenia zamówienia.
8.4. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach wyprzedaży lub akcji specjalnych.
8.5. UWAGA: W przypadku wyboru jako formy płatności, jednej z aktualnie dostępnych płatności online realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi.
8.6. Dostarczaniem zamówień zajmuje się wybrana przez Fashion Story firma kurierska.
9. Formy płatności za zamówienie
9.1. Przelew: dostępne są przelewy online dokonane przy użyciu wybranej przez Klienta metody płatności tj. serwisu jednego z partnerów Fashion Story, tj. Przelewy24. Po dokonaniu wyboru Klient zostaje w sposób bezpieczny przekierowany na stronę wybranego przez siebie operatora płatności. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy Klientem, a wybranym operatorem płatności. Nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane po 1h.
9.2. Przelew tradycyjny: po wyborze tej opcji płatności przelew prosimy wykonać na nr konta: ING 68 1020 1979 1000 0090 8279 8654. Na zaksięgowanie środków czekamy do 48h. Nieopłacone zamówienie po tym czasie zostanie automatycznie anulowane.
9.3. Karta płatnicza: w przypadku, gdy Klient jest posiadaczem karty umożliwiającej dokonywanie płatności w Internecie (o tym, czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku, który ją wydał), płatność odbywa się za pośrednictwem wybranego przez Klienta partnera Fashion Story – operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy Klientem, a operatorem posiadanej przez Klienta karty.
9.4. W celu zaoferowania Klientowi metod płatności odroczonych możemy w procesie dokonywania zakupu przekazać Twoje dane osobowe w postaci danych kontaktowych oraz szczegółów zamówienia do firm, zajmujących się danymi usługami, w celu dokonania przez nie oceny, czy kwalifikujesz się do oferowanych metod płatności odroczonych i w celu dostosowania tych metod do Ciebie. Twoje przekazane dane osobowe są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności wybranego przez Ciebie operatora płatności to jest: PayPo i Przelewy24.
https://fashionstory.com.pl/polityka-prywatnosci/
https://paypo.pl/polityka-prywatnosci-i-cookies
https://www.przelewy24.pl/polityka-prywatnosci.
9.5. UWAGA: Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Klienta wiadomości z informacją, iż zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego. Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, a należy przesłać niezmieniony e-mail do Fashion Story na adres: sklep@fashionstory.com.pl
10. Umowa sprzedaży
10.1. Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego, co oznacza między innymi, że Fashion Story może odmówić zawarcia umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zwłaszcza w celu ochrony swoich dóbr.
10.2. Umowa jest zawierana w języku polskim.
11. Wykonanie umowy – termin
W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy Fashion Story zobowiązuje się do przekazania towaru Klientowi do odbioru w terminie do 1-5 dni roboczych od poprawnego złożenia zamówienia. W przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia z innej przyczyny, Fashion Story poinformuje Klienta o sposobie rozwiązania danej sytuacji.
12. Koszt dostawy
12.1. Koszt dostawy realizowanej na terenie Polski uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi:
- w przypadku dostawy do paczkomatu InPost – 16,99 PLN brutto
- w przypadku przesyłki standardowej kurierem InPost – 18,99 PLN brutto
- w przypadku przesyłki standardowej kurierem DPD – 19,99 PLN brutto
- w przypadku dostawy do Orlen Paczka – 12,99 PLN brutto
- w przypadku dostawy za pobraniem kurier DPD -26,00
- odbiór osobisty (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym) -00,00 zł
- przy zamówieniu powyżej 299,00 dostawa jest DARMOWA.
12.2. Koszt dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej Furgonetka do wymienionych krajów wynosi:
- Austria – 60 zł
- Belgia – 60 zł
- Bułgaria – 100 zł
- Chorwacja – 140 zł
- Czechy – 50 zł
- Dania – 80 zł
- Estonia – 70 zł
- Finlandia – 120 zł
- Francja – 80 zł
- Grecja – 140 zł
- Hiszpania – 120 zł
- Litwa – 100 zł
- Luksemburg – 100 zł |
- Łotwa – 110 zł
- Niemcy – 60 zł
- Portugalia – 160 zł
- Słowacja – 60 zł
- Słowenia – 90 zł
- Szwecja – 130 zł
- Węgry – 70 zł
- Włochy – 120 zł
13. Odstąpienie od umowy
13.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny (tzw. zwrot towaru).
13.2. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie towaru.
13.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient składa Fashion Story jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w jeden ze wskazanych sposobów:
– przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: sklep@fashionstory.com.pl
– przez wydrukowanie, wypełnienie i wysłanie wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie sklepu internetowego w zakładce „Zwroty i Reklamacje”/”Formularz zwrotu” oraz dołączenie dowodu zakupu. W przypadku nie dołączenia niezbędnych dokumentów zwrot nie będzie rozpatrywany.
Uwaga! Każdy ze sposobów przesłania oświadczenia jest dopuszczalny i wszystkie są równorzędne pod względem skuteczności.
13.4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w punkcie 13.2
13.5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Fashion Story zwraca Klientowi otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Fashion Story została poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem pkt 13.7. poniżej.
13.6. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, Klient nie poniesie żadnych opłat w związku ze zwrotem należności w inny sposób niż sposób zapłaty za towar.
13.7. Fashion Story może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia zwracanej rzeczy.
13.8.Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu:: Fashion Story Zwroty ul. Dworcowa 37G; 87-162 Grębocin, niezwłocznie, w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Fashion Story o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
13.8. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. W przeciwnym razie reklamacja nie zostanie uznana, a produkt zostanie odesłany do klienta po uprzednim poinformowaniu go o tym fakcie drogą mailową lub telefoniczną.
13.9. Zwrot rzeczy dokonywany jest na koszt Klienta.
13.10. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem oraz wysłanych do Paczkomatów.
14. Reklamacje
14.1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, w stanie nadającym się do użytku zgodnego z ich przeznaczeniem. Fashion Story odpowiada za zgodność towaru z umową.
14.2. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym Fashion Story może być reklamowana, w przypadku gdy Klient stwierdzi, że jest ona niezgodna z umową w ciągu 30 dni.
14.3. Reklamację można złożyć drogą pocztową.
14.4. W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany zalecany przez Fashion Story formularz „Reklamacja” (dostępny w serwisie internetowym, w panelu Klienta “Zwroty i Reklamacje”).
14.5. Fashion Story umożliwia Klientom składającym reklamację, odesłanie wadliwego towaru kurierem na koszt Fashion Story. W tym celu wymagane jest wypełnienie przez Klienta elektronicznego formularza reklamacji (dostępnego w panelu Klienta) z danymi adresowymi, skąd kurier powinien odebrać przesyłkę z reklamowanymi produktami.
14.6. Fashion Story rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia poprzez wiadomość e-mail bądź sms.
14.7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient otrzyma zwrot należności za reklamowaną rzecz, a zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu – po uprzednim przesłaniu kopii / skanu dowodu ich poniesienia na adres e-mail: sklep@fashionstory.com.pl
14.8. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.
15. Anulowanie zamówienia
Klient ma możliwość samodzielnego anulowania zamówienia, w ciągu dziesięciu minut od złożenia zamówienia, w panelu Klienta, w zakładce „Moje zamówienia”, poprzez kliknięcie przy danym zamówieniu przycisku „Anuluj zamówienie”.
16. Wystawienie faktury
16.1. W przypadku żądania wystawienia faktury, Klient podaje niezbędne dane, przy czym podania numeru NIP do faktury należy dokonać nie później niż podczas składania zamówienia.
16.2. Fashion Story nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub niepełnych danych do faktury przez Klienta.
16.3. W przypadku faktur korygujących, niniejszy Regulamin stanowi dokumentację uzgadniającą warunki korekty w rozumieniu przepisu art. 29a ust. 13 ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług i akceptację ze strony klienta, iż momentem zmniejszenia kwoty VAT naliczonego w rozliczeniu za dany okres jest moment wystawienia faktury korygującej przez Fashion Story. Fashion Story wystawia fakturę korygującą z chwilą zwrotu towaru co stanowi spełnienie warunków do wystawienia faktury korekty.
17. Przetwarzanie danych osobowych
W celu utrzymania konta Użytkownika oraz zawierania i wykonywania umów sprzedaży, a także wykonywania obowiązków sprzedawcy wynikających z faktu zawierania umów sprzedaży na odległość, Fashion Story przetwarza dane osobowe Klienta, które Klient podaje dobrowolnie. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce https://fashionstory.com.pl/polityka-prywatnosci/